Foton...

Jag vill ju så gärna dela med mig av mina bilder, men vissa problem kvarstår...
1: För att kunna ladda in bilderna som finns i kameran, måste jag installera det programet som följde med kameran när den köptes, ähummm julen 2004, var är den skivan....

2:Jag har köpt ett USB minne för att kunna föra över alla bilder som är i vår gamla dator till den här lilla bärbara roliga, men vår gamla dator lider av influensa så USB minnet funkar inte att använda, datorn känner helt enkelt inte av det

3:Jag har en fin mobilkamera på 5.0 mpxl, hur får jag över de bilderna till datorn-läser instruktionerna antar jag-var är dem då? Var det någon kabel med i kartongen när jag köpte mobilen, var det överhuvudtaget en kartong med...jag minns inte!!

Jag jobbar iaf på det. Igår försökte jag få Sparris att posera framför webbkameran som sitter på datorn (kanske alla webbkameror gör), men det var inte det lättaste.
Jag jobbar som sagt på det där med bilder, men nu ska jag först laga mat!!!!
...sen köra Bibbi-Bus, sen städa i stallet ,och måla, och rensa ut grejer från selkammarn till hästloppis...är det någon som vill ordna det med mig? Jag har hur mycket grejer som helst som behöver byta ägare, men jag ordnar inget sånt själv, men jag tror inte jag är ensam om att ha samlat på mig lite för mycket hästsaker, eller =)
Kram så länge, återkommer snart!!!


Kanske man kan ta ut minneskortet från kameran och stoppa in i datorn...men var gör det störst nytta!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0