Inte sämst!!

Det är en lättnad att jag nu inte längre behöver skämmas och ha den högsta straffpoängen på hela SM, idag är det flera som har prickat in och slagit mig på den fronten!!! Nu regnar det, lagom tills vi ska gå hindrena!!! Har hittat en vagn som jag vill köpa till Blue och shettisparet också då...billigast blir det om jag köper den nu, sen blir det dyrare då just denna vagn är inköpt i polen då valutan där var mindre värd...vill ha!!!!
Är jätteinspirerad nu att åka hem och träna dressyr, skulle vilja köra dressyrprogrammet en gång till. Nu är jag automatiskt kvalad till nästa år så jag kommer träna, träna, träna, behöver inte tänka på om jag klarar några kvalpoäng eller inte, lite skönare sits än i år!!

Vi är lite krassliga här idag, förkylning eller svininfluensa på gång!!! Har lensat Åstorps Apotek på medicamenter så vi ska nog kurera oss...och nej vi kommer inte ta en whisky mot problemen...vi är seriösa idrottsmän!!!

Bibbi fick beta lite samtidigt som vi kollade på Eva Weimar, hennes par gick så underbart bra, men det räckte inte ända fram, hon slutade på 4:e plats. De andra måste ha varit makalöst bra som slog henne, för vi tyckte hon såg ut att vinna absolut!!

Ska på info nu om ändring av E-sträckan!!
Återkommer!!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Tänk vad körfolket har ändrat sig under de senaste tio åren, ingen wiskhy?

Finns inget bättre mot förkylning än honungsvatten varmt och med mycket wiskhy i, jag garanterar bättring tills imorgon.

Roligt att du nu är direktkvallifiserad inför nästa år då finns det ju tid att plandera på. Vad det beträffar vagnen som du hittat så kanse det är bättre att avvakta, priser kan man alltid göra under alla tider oavset valutan.

Ha det bra

2009-08-28 @ 18:45:32
URL: http://lattjobig.blogg.se/
Postat av: lotta H

bravo Cissi,instämmer att whisky och honungsvatten är ett osvikligt botemedel Kram

2009-08-29 @ 14:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0