Ni missar väl inte...

...min annons!!! Prima motionscykel i mycket gott skick. Skiljs från min ögonsten enbart pga minskat intresse, bra hem viktigt...=) Snäll i all hantering, inga olater, aldrig sjuk eller halt. Måste ses.

Nu är köket storstädat istället för stallet och groventren, och en list är uppsatt, absolut inte samma som vi har innan, men bättre iaf.

Sparris fick just en sork i storlek med Svinis ( vårt marsvin) av Trulza (vår katta i storlek med en liten hamster), mums!!

Nu ska jag sätta ihop selen och sen ut med Bibbsan!

Det blir väl kanalbanken och sen en liten runda på parkeringen vid båtmuseet, om det inte är så mycket bilar...önskar mig en körbana...helst 40x100, helst nåt sorts gummiunderlag som håller hela vintern, helst ett tak också...men är öppen för förslag!!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Livet är inte lätt men fortsätt att önska, man vet aldrig om önskan slår in... nån måste väl ha tur & varför inte just DU?!

2009-08-10 @ 14:49:44
URL: http://hundenstardust.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0