Nya glasögon

Nu har jag hämtat dem, men det par som jag såg mest fram mot bröt kärringen i butiken av...Hon skulle värma dem för att forma till bågarna, värmde inte tillräckligt och bröt så av dem när hon skulle böja dem. Får alltså vänta en vecka till minst...åker ju så himla gärna in till stan igen...och betalar 15 kr i parkeringsavgift bara för att hämta glasögonen som tar ca 10 min...grrrrr.
Hämtade ut volvon också från verkstad, blääää vilka tråkiga pengar!!!
Det går visst inte så strålande för Sverige på ponny VM, sist totalt efter dressyren. Tror minsann att de hade behövt en liten Bibbi där i skjortärmen...

Ska ut och köra nu, bara äta nåt först...

Kolla in mina fina brillor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0