Skänninge Marken...

...var inte så jätte roligt. Samma saker som alla år, men lite inköp blev det iaf. Gardintyg till "Biblioteket", 6 meter för 120 kr, ganska bra pris...=) Motivstrumpor-självklart-det är väl därför man åker på marknad. 13 par för 100 kr, både till Arvid och mig, jag vet att det inte är superkavlité, men vi klarar oss ett tag iaf. En liten brun shettisprydnadshäst, jag har en likadan, fast med Maestros färger, fux m ljus man och svans, det här är väl Cindy då som är brun. Arvid köpte en liten boll i ballongmaterial, med taggar som en igelkott, som lyser när man kastar med den.
Här blev det ett litet avbrott på några dagar...men publicerar ändå!
Må gott!

Kommentarer
Postat av: Cattis

jag har också såna där hästar... tre stycken :)

2009-08-10 @ 08:54:48
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst är de bara för söta!! Riktiga shettisar!!

2009-08-10 @ 09:53:36
Postat av: Anonym

det var jag själv som skrev det senaste, som svar till cattis...//Cissi

2009-08-10 @ 09:54:42
Postat av: Isabelle

Är det den du hade i stallet som du fick av mig? :)

2009-08-10 @ 11:45:59
URL: http://maelwillow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, en annan modell lite mindre. Fått den första på utställning tror jag...//Cissi

2009-08-10 @ 12:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0