SM





Här kommer färska bilder från missödet på dressyrbanan...så illa var det inte men det gick som det brukar. Jag blev spänd och Bibbi blev spändare, stundtals gick det bra och riktigt avslappnat, så där mjukt som på Bella-träningen, men sen kom det en ökning och då tog det ett tag igen att komma tillbaka till mjuk, fin samling. Men jag har gjort det och jag kommer igen nästa år!!!! Fotograf är Eva Weijmar, också barnvakt, hon kör imorgon eftersom hon kör par, då ska vi heja!!
Ikväll är det maratonvisning, vi får bara köra fisiga 5 hinder, eftersom våra ponnyer under 120 inte orkar mer...enligt TR. Ser mest fram mot precisionen!!!
Vädret är strålande, blåser lite men soligt!
Nu ska jag bara vänta på att spänningshuvudvärken släpper, sen va i solen en stund!!
//Cissi!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det blev nog bra ändå :) kul att vädret var fint ! Kram Hanna

2009-08-27 @ 18:45:30
URL: http://friendlover.blogg.se/
Postat av: Lasse

Det var nog bara du som tyckte det gick illa. Huvudsaken är ju att ni kommer igenom alla grnarna för det är ju ert första SM.

Hälsa Eva så mycket från mig.

Lycka till

2009-08-27 @ 19:19:45
URL: http://lattjobig.blogg.se/
Postat av: lotta H

Heja på ,tycker ni är jätteduktiga,tänker på er imorgon o sönd kram Lotta

2009-08-28 @ 14:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0