Vattnet har spridit sig...

...från kanalen till kanalbanken. Det blev som bom-träning med höga benlyft för Bibbi på vår runda ikväll genom alla vattenpölar. Vid 20-tiden hade det faktiskt slutat regna så det blev en behaglig tur till Ljung W.a och tillbaka.
Körutflykten fick vi hoppa över idag, men kanalbanken duger faktiskt bra! Imorgon blir det tidigt morgonpass, samma väg som idag, men fortsätter över bron vid Ljung och sen bort till parkeringen vi båtmuseet, bra underlag där, för lite dressyr alltså.

Sparris var med i vagnen, än så länge i sin bur, snart har jag också en katt med mig för Mulle vill inte stanna hemma när Sparris får åka med. Om jag kan få tag på en bra flakvagn så kan ju hönsen turas om och följa med några i taget också...=D

På eftermiddan var vi i metropolen Borensberg och åt glass, mums.

Sparris har väldiga bekymmer över att stallkatten (den randiga) fick korv på altan, han sitter vid dörren och ylar...

Nu är det tomt i huvudet, går och lägger mig!
Sov Gott!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha, satsa på en sån vagn skulle vara en härlig syn :)

2009-08-13 @ 13:56:09
URL: http://maelwillow.blogg.se/
Postat av: maria

haha ring mig den dagen för det vill ja inte missa,,, :)

2009-08-13 @ 20:39:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Britta

Flakvagn med hönsen och katten på, då blir du nå´n slags kvinnlig variant av Pettsson :)

2009-08-15 @ 01:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0