En ny dag

Jag kommer aldrig hinna skriva varje dag, eller ha lust att skriva varje dag rättare sagt...undrar varför jag har ett jobb där jag aldrig sitter still-jag kan inte sitta still-jag ska skriva så ofta som möjligt iaf...

Jag och Bibbi tränade för My igår och hon sover över där så jag ska dit bums och fortsätta där vi slutade. Det gick lite bra på slutet, men hon är ju lite envis damen och vi har några ganska höga trösklar att kravla över, men sen så... Det vore ju trevligt att verkligen kunna sätta dressyren när vi väl är inne på banan. Nästa tävling är Vaggeryd där vi för första gången kör Fei nr 3, jättespännande. Nu går jag ner och dricker lite kaffe, sen väcker jag Arvid och sen åker vi. Ska ta lite kort i eftermiddag och ladda in här om jag kan!
Kram!

Kommentarer
Postat av: lasse

Ja nu är det ju söndag den 18 juli två dagar sedan Ledin hade konser i Berg och vi träffades ju där. Hur står det till så här efteråt?

Kvällen var trevlig vad jag kommer ihåg men eftersom jag tillhör den äldre generationen så gick ju jag till sängs innan det blev morgon.

Som jag alltid brukar säga så kör vi på nytt den 8 augusti då Lundell kommer, även då välkommen upp.

2009-07-19 @ 15:56:10
URL: http://lattjobig.blogg.se/
Postat av: Emma

Tjena vännen!

Jag har läst vad Lasse skrev, jag vet svaret hur du mådde efter kvällen i Berg!!! Det jag kan avslöja här är att vi inte la oss innan det blev morgon :)

Hoppas verkligen att vi kör Lundell också, det är så roligt att umgås med dig!!!!!!!!!!

Nu väntar jag på att det ska bli v 35, SM i körning. En vecka med dig & Solla, hästar, vagnar mm KANINTEVÄNTA!

Många kramar

2009-07-27 @ 16:40:51
URL: http://hundenstardust.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0