Nu har jag också gjort det jag aldrig trodde jag skulle göra...

Hej alla!
Alla andra gör det ju så då måste ju jag också!!! Just nu kommer jag mest skriva om hästarna, min duktiga lilla Bibbi framförallt, som jag kvalat till SM i körning med och som jag är så stolt över, min lilla hund Sparris som avslutade sin valpkurs igår och gör sin utställningsdebut i augusti, som jag också är så stolt över och lilla Arvid med det enorma humöret...hmmmm som jag också är så stolt över...jaaaa jag är så stolt över Daniel också...!!
Nu ska jag ut i mina rabatter, sen köra Bibbi, sen med resten av familjen ikväll och jaga vildsvin, spännande. Sparris blir nattad innan och får stanna hemma, han är inte tänkt som griswobbler...=)
Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Rakel Smetana

Åh, vad du är duktig, Cissi!! Jätteroligt! Nu ligger din blogg bland favoriterna!

Många kramar,

k

2009-07-14 @ 18:32:14
URL: http://www.katarina-erasmie.se
Postat av: Isabelle

Åh vad kul :) Jag tänkte faktiskt föreslå att du skulle skaffa blogg så man kunde hålla lite koll på dig :)

Kramar Isabelle :)

2009-07-14 @ 20:25:35
URL: http://maelwillow.blogg.se/
Postat av: lotta H

Kul Cissi,även jag hade tänkt börja blogga,men det är väl inget för gamla tanter!!

2009-07-14 @ 20:41:51
Postat av: Marie C

Hej! Kul att du har hittat ut i cyberspace! Nu vet man ju vad du har för dig...

Marie

2009-07-14 @ 21:03:35
URL: http://www.mariec.se
Postat av: Kjell

Kul Cissi, men du är väl medveten om att alla förväntar sig nästan dagliga uppdateringar. Jag ser fram mot det.

2009-07-14 @ 22:38:07
Postat av: Alexandra

Hej Cissi!

Kul att du bloggar så man kan följa dig och dina djur.

Pussa Sparris från mig.

Och tack för den fina blomman!!



Har oxå en blogg om gården som just nu inte uppdateras men gå gärna in o kika om du vill. fiestadfogdegard.blogg.se



kram alexandra

2009-07-15 @ 08:44:07
URL: http://www.fiestadhundklubb.se
Postat av: Kerstin Erasmie

Så kul Cissi! Nu kan gammelmormor följa er på bloggen.Du skriver så trevligt. Vi jagar inte vildsvin här. I stället mördar vi sniglar så mycket vi orkar. Nu förväntar jag mig att få höra mkt om dig,dina pojkar o djur. Jag tog förresten reda på en Sparris på hundutställningen i Tvååker i fredags,så nu vet jag hur han ser ut.

Kram mormor

2009-07-15 @ 18:26:01
Postat av: Cattis

Hej Cissi! Nu har jag också hittat hit, via Lasses blogg. Kul att läsa! Vi får försöka ses snart, fast inte nästa vecka för då bor vi i husvagn i Mantorp. Usch. Kram!

2009-07-19 @ 21:14:44
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Kjell

Hej Cissi. Starta din dator med USB-minet i så vaknar den nog. På vänster sida av din nya dator finns ett hål endast för ditt minneskort från kameran. Stoppa in kortet där. Datorn sköter resten. /Kjell

2009-08-01 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0