en tupp mindre...

...har vi nu! Den ena av de tre Blommetupparna fick göra sin sista resa idag! Han och den stora vita brahmatuppen(som vi ska behålla) har börjat bråka nåt enormt och han har även tittat lite snett på oss tycker jag, så nu var det dags. Arvid sover framför TVn och Daniel är på älgjakt så det var bara att passa på...uhhhh! Inte alls roligt men nödvändigt annars har de ihjäl varandra och då kanske det blir fel tupp som ryker med.

Vi har haft en underbar dag ute i Olstorp idag, jag och dagbarnen. Ätit matsäck, grillat korv och gått 20 minuter resp 60 minuter för att få ett litet märke som heter "Gångpolaren". Jättehärligt väder!
Imorgon ska vi till lokalen i Ljung och det är min tur att laga mat...korvgryta, fast jag gör den nog imorgonbitti.

Nu ska jag ut och ta in mina små hästar!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej Cissi... Kul att läsa om din vardag. Du verkar full av energi från morgon till kväll!

Hoppas allt är bra med dig =)

Kram Veronica

2009-10-13 @ 20:43:51
Postat av: Cattis

Hej hej! Kul att du kommit igång med bloggen igen! Kram

2009-10-13 @ 20:59:54
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0