Update...äntligen

Nu var det ett tag sen...
Löven har börjat falla, fast lika många sitter fortfarande kvar...bara att fortsätta kratta ett tag till alltså.
Bibbi, Cindy och Amaretto har fått komma in nu och det är rätt så mysigt även om det ger mer jobb med mockning osv. Totte fick ju såklart också flytta in!!!
Ankungarna har blivit så stora att de flyttat ut till dammen och de andra ankorna. Väldigt spännande att se ankor som inte simmat förut fara omkring i vattnet som tokiga...=)
Kycklingarna har också växt, tupparna har blivit tuppiga och vissa utvalda kommer att få sluta sina dagar inom kort...om ingen vill ha dem.
Lilla Sparris växer, har just avslutat sin "Vardagssamarbete"-kurs och börjar på "Personspår" i november, kul!
Blue är kvar på sitt inkörningsbete, kommer hem på söndag.
Älgjakten började idag, så när Daniel kommer hem vet jag inte...=)
Jag vet faktiskt just inte vad jag ska skriva mer så jag tror jag återkommer en annan dag!!!
Ha det gott!!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Wiiie :) Äntligen uppdatering, pussa Bibbi trollet från mig! Ska försöka hitta tid att komma och hälsa på dig och alla djur snart :), vill ju se hur "stor" blue har blivit!

2009-10-12 @ 19:10:34
URL: http://maelwillow.blogg.se/
Postat av: Lasse

Skönt att se att du lever. Jag trodde SM tog knäcken på dig, började bli lite orolig. Nackad anka kanske är gott, vintermat kvackkvack

2009-10-12 @ 21:50:54
URL: http://lattjobig.blogg.se/
Postat av: Kjell

Tut att du vaknade. Jag började bli orolig.

2009-10-12 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0