brrrr, så kallt!!

Tagit en liten powernap, Daniel vilar fortfarande. Jag kunde inte ligga kvar för jag hade en liten röd kisse vid huvudet som kurrade så hela sängen skakade...nej värs, det var ju såklart supermysigt men jag har inte ro att ligga några längre stunder. Larsson protesterade när jag reste mig och följde skrikandes med ner så nu sitter vi här vid datorn båda två! Ska ta lite kaffe, sen ut o mocka o sen försöka skotta fram min vagn för en liten tur. Åt 16-kronors köttbullemeny på IKEA och köpte två underbart våriga, ljuslila vattenkannor för 9 kr/st. Nu är det faktiskt en blå himmel här, fast bara på en liten bit...o lite sol med!!
Arvid snorig framför TVn, "En natt på museet".
Återkommer!
Arvid som åker
Arvid åker skidor, "Barnens Vasalopp 2010"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0