Vackert väder!!

Helt underbart väder har vi haft idag. Underbar sol, gnistrande vitt och inte minsta blåst!! Hade varit ännu underbarare om allt blivit som det skulle också...väntade dagbarn klockan 8.00 i morse, kom ingen...Arvid o jag var ute och fixade, jag mockade o fixade alla djur osv, sen hade vi picknick på stallplan i varsin solstol med fårskinn, blåbärsoppa och bulle...klockan gick o inget barn dök upp. Jag anser inte att det är min sak att se till så de håller ordning på sina tider, eftersom det är under arbetstid man lämnar barnet inom barnomsorgen bord edet väl inte vara så svårt...de vet väl när de jobbar eller...till slut skickade jag iaf ett sms o undrade var de hade tagit vägen. Det hade då skett ett missförstånd...de trodde att vi hade ändrat tiden, men sen kom de på att de visst inte hade det...jag hade alltså haft hela förmiddagen fri o kunde ha kört Bibbi i det underbara vädret...eller gjort något annat, men eftersom folk tycks tro att jag har någon form av jour här så blev det inte så...suck blir så trött!!!
Men jag slutade iaf kl 17 och körde då. Det gick bra!!! Älskade lilla Bibbi tuffar på som aldrig förr, vi har bara ingenstans att köra, får köra samma små vägsträckor fram o tillbaka, men då är det ju lätt att veta hur mycket jag ökar för varje vecka, bara räknar hur många gånger jag vänder, jätteinspirerande både för mig o Bibbi säkert!!!
Nu ska jag återgå till mitt köttbullestekande!!
Kram!


Kommentarer
Postat av: My

Lasta ur fönstren o in Bibbi o kom hit o kör. Här finns massor med vägar! såg ju urmysigt ut i solen.

2010-02-24 @ 20:15:53
Postat av: Cattis

Det ser jättehärligt ut i solstolarna :)

2010-02-25 @ 09:40:18
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Britta

Kanske ett litet fårskinnstäcke till Sparris också :)

2010-02-25 @ 12:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0